Pagrindinis

Asmeninis meistriškumas – nuolatinis profesinis tobulėjimas

Mokykla yra atvira pasauliui: bendruomenės nariai domisi kintančia aplinka, reaguoja į pasikeitimus, mezga socialinius ryšius. Bendradarbiaujama su vietos bendruomene, įvairiomis organizacijomis, kitomis mokyklomis. Partnerystės yra kruopščiai planuojamos, siekiama jų perspektyvumo.

Mokytojai dirba kaip savo srities profesionalai – šiuolaikiškai, įdomiai bei veiksmingai. Jie išmano savo ugdymo sritį, dėstomus dalykus, domisi ir seka naujoves. Mokytojai ir mokyklos administracija planuoja asmeninio meistriškumo augimą ir jo atkakliai siekia. Jie mokosi pasinaudodami įvairiomis galimybėmis: savo mokykloje su kolegomis ir mokiniais, per informacinius ir socialinius kolegialaus mokymosi tinklus, kursuose, seminaruose, išvykose.

Mokykla parengė 40 akademinių valandų trukmės programą „Asmeninis meistriškumas – nuolatinis profesinis tobulėjimas“. Programa skirta mokytojų asmeninėms ir socialinėms kompetencijoms  tobulinti per vidinę parengtį, siekiant naujos tarpusavio santykių kokybės: vidinio potencialo identifikavimui, asmeninės savivertės įprasminimui, iniciatyvos sužadinimui, naujų idėjų atradimui, tarpasmeninių santykių vertės kūrimui,  įsivertinimo įgūdžių stiprinimui. Seminaruose mokytojai siekė atskleisti asmeninio tobulėjimo  galimybes, praktiškai tobulinti darbo komandoje kompetenciją.

Mokytojai dalyvavo dailės užsiėmime ,,Mokinių emocijų pažinimas, panaudojant dailės terapiją“, Kelmės rajono Tytuvėnų gimnazijoje diskutavo apie šiuolaikinių mokinių mokymosi motyvacijos skatinimo būdus ir dalinosi patirtimi projektinėje veikloje ,,Mokytojas – supermenas“, Tytuvėnų Švč. Mergelės Marijos Angelų Karalienės bažnyčioje ir bernardinų vienuolyne gilinosi į tautos kultūros vertybių puoselėjimą. Teminėje ekskursijoje po Biržų pilį ,,Radvilų gyvenimo istorijos“ susipažino su etnokultūros, etnografijos paveldu. Ekskursija ,,Kauno architektūra: modernizmas ir Art Deco“ kvietė atrasti tarpukario Kauno architektūrą, kuri įrašyta į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą. Šios programos metu mokytojai gilino bendrąsias, pilietiškumo, pažinimo, socialines, emocines, komunikavimo kompetencijas.

Mokytojai turi viziją, kuria remdamiesi vertina savo veiklą ir jos rezultatus, asmeninės kompetencijos ribas ir būtinas profesinio tobulėjimo sritis. Asmeninis meistriškumas paremtas nuostata kuo geriau atlikti savo darbą ir siekti nuolatinio tobulėjimo, atskleisti asmeninio tobulėjimo  galimybes, praktiškai tobulinti darbo komandoje kompetenciją.

Paliūniškio pagrindinės mokyklos direktorė Daiva Morkūnienė

2024 01 16 5

2024 01 16 6

2024 01 16 7

2024 01 16 8

2024 01 16 9

2024 01 16 10

2024 01 16 11

2024 01 16 12

Joomla templates by a4joomla